Wednesday, November 14, 2007


သူစိမ္း
*ကၽြန္ေတာ့ကိုေျပာျပပါ
ခင္ဗ်ားဟာ အလြန္စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတဲ့
လူတေယာက္ပါ
ခင္ဗ်ားဘယ္သူ႔ကို အခ်စ္ဆံုးလဲ
ခင္ဗ်ားရဲ႕ အေဖလား - အေမလား
ညီလား - အကိုလား၊ အမလား - ညီမလား။

*ကၽြန္ေတာ့မွာ အေဖအေမ မရွိပါဘူး
ညီတို႔ အကိုတို႔၊ ညီမတို႔ အမတို႔လည္း မရွိပါဘူး။
*ဒါဆို ... ခင္ဗ်ားရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းလား။
ဒီအကၡရာစာလံုးတုိ႔ရဲ႕ အဓိပၸာယ္ကို ကေန႔တုိင္
ကၽြန္ေတာ္ရွင္းလင္းစြာ နားမလည္ေသးပါဘူး။

*ဒါဆို ... ခင္ဗ်ားရဲ႕ တုိင္းျပည္။
သူဘယ္အရပ္မွာ တည္ရွိေနတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။

*ဒါဆို ... အေခ်ာအလွ။ မိန္းမ။
တကယ္လို႔သာ၊ သူမဟာ
ထာ၀စဥ္ ႏုပ်ဳိေနမယ့္ နတ္မိမယ္ေလး
ျဖစ္ေနမယ္ဆုိရင္ေတာ့ဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ေကာင္းခ်စ္မိမွာ။

*ဒါဆို ... ေရႊေငြဥစၥာ။
အဲဒီအရာေတြကို ကၽြန္ေတာ္မုန္းပါတယ္။
ဘုရားသခင္ကို မုန္းသလိုမ်ဳိးေပါ့။

*ဟာ ... ခင္ဗ်ားက လူထူးလူဆန္းႀကီးပါလား။
ဘယ္အရာကို အမွန္စစ္
ခင္ဗ်ားတကယ္ခ်စ္တာလဲလို႔။

*ကၽြန္ေတာ္ ... ဟုိး ... ဆီက တိမ္ကို ခ်စ္ပါတယ္။
ဟုိးဆီက လြင့္ေနတဲ့ တိမ္ကိုေလ ...။

မွန္းေမွ်ာ္တြက္ဆလုိ႔ မရတဲ့တိမ္ေလ .......။

ဘာသာျပန္သူ (မုိးစက္)


ေဘာ္တယ္လာ (ျပင္သစ္) ကဗ်ာဆရာ၏ ကဗ်ာ

No comments: